Szállítási és ÁSZF

Átvétel:

Személyesen, nyitvatartási időben. Az áru összekészítésének idejéről email-ben értesítjük.

H-P: 7.30-17.00

Sz: 8.00-12.00

Házhozszállítás futárszolgálattal:

1795Ft+áfa

Nettó 20.000Ft felett ingyenes.

Utalásnál és előreutalásnál nincs plusz költség, utánvétes fizetésnél +505Ft+áfa kerül kiszámlázásra.

Utalással fizethet: regisztrált visszatérő vásárló, önkormányzat, iskola. Fizetési határidő megegyezés szerint.

Egyéb esetben előreutalás lehetséges.

Rendelését lemondhatja, módosíthatja a rendelés leadása után, a kiszállítás megkezdése előtt.

A rendelni kívánt termékekkel kapcsolatos információért forduljon bizalommal a következő elérhetőségekhez:
info@regiopapir.hu

06 30 273-7224

Kiszállítás alkalmával az áru mellett a számla is kiszállításra kerül.

Az áru átvétele előtt meg kell győződni a csomagolás sértetlenségéről minden esetben!
Sérült csomagolással árut ne vegyenek át!
A vásárlástól való elállás joga:
A megrendelt termékek esetében a kézhezvételétől számított nyolc napon belül Önnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben cégünk a kifizetett vételárat visszatéríti Önnek legkésőbb az elállást, illetve a termék(ek) visszaszolgáltatását követő harminc napon belül, abban az esetben, ha a termék bontatlan csomagolásban, hiánytalan méretben és épségben kerülnek visszaszállításra. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a visszajuttatás költségeit is Önnek kell viselnie.

Sikertelen kézbesítés:
Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben Önt terhelik. A szállító hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a szállítót terhelik.
Adatvédelem
A Régió Papír a vásárló adatait nem adja át harmadik félnek és csak a vásárláshoz használja fel.

 

papír, író és irodaszer, nyomtatvány